Follow-up

Followup επικοινωνία μετά την έκθεση

Είναι απαραίτητη. Κινηθείτε άμεσα και επικοινωνήστε πρώτα γραπτά, και μετά προφορικά με όσους επισκέφθηκαν το περίπτερό σας. Να είστε σίγουροι ότι θα εκτιμηθεί και θα σας βοηθήσει να προγραμματίσετε τις επόμενες κινήσεις σας, ώστε να ενισχύσετε το πελατολόγιό σας.

 

  1. Email: αρχικά, επικοινωνήστε με όλους όσους σας επισκέφθηκαν στην έκθεση για να τους ευχαριστήσετε.

 

  1. Τηλεφωνική επικοινωνία: προγραμματίστε και ολοκληρώστε τηλεφωνική επικοινωνία με όσους σας επισκέφθηκαν, μέσα σε μία εβδομάδα με δέκα ημέρες από τη λήξη της έκθεσης.

Δώστε προτεραιότητα στους πιο σημαντικούς πελάτες και μετά την ολοκλήρωση του

follow-up επαναπροσδιορίστε τη λίστα σας.

Η παρακάτω κατηγοριοποίηση μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της τηλεφωνικής

επικοινωνίας:

  • Πελάτες που θέλουν να δώσουν παραγγελία άμεσα.
  • Πελάτες που ενδιαφέρονται να δώσουν παραγγελία μέσα στο εξάμηνο.
  • Πελάτες μακροπρόθεσμα ενδιαφερόμενοι.
  • Πελάτες που τελικά έδωσαν παραγγελία σε κάποιον ανταγωνιστή, αλλά θέλετε να κρατήσετε επαφή μαζί τους για το μέλλον.
  • Μη ενδιαφερόμενοι.

 

Πλέον, είναι η ώρα που το τμήμα πωλήσεων σας, αναλαμβάνει δράση…!

Καλή επιτυχία!

2017-09-08T16:43:00+00:00 Αύγουστος 31st, 2017|Categories: Blog, Latest Articles|