Pre- showMARKETING                                                                                                                                                       

Ενημερώστε για τη συμμετοχή σας, εξασφαλίστε την παρουσία επισκεπτών στο περίπτερό σας και πετύχετε τους στόχους σας. Ακόμη, κι αν δεν σας επισκεφθούν, μέσα από την επικοινωνία σας δίνεται η ευκαιρία να υπενθυμίσετε ποιοι είστε σε αυτούς που σας γνωρίζουν ήδη, αλλά και να συστηθείτε σε δυνητικούς πελάτες. Επίσης, είναι πιθανόν να προγραμματίσετε συναντήσεις και εκτός της ημερομηνίας της έκθεσης.

Δεδομένου ότι ένα μεγάλο ποσοστό επισκεπτών έρχεται με συγκεκριμένη ατζέντα συναντήσεων στην έκθεση, έχει τεράστια σημασία να ενημερωθούν εγκαίρως για τη συμμετοχή σας. Με αυτόν τον τρόπο, αλλά και με την συνεχή ενημέρωση από πλευράς σας για θέματα που αφορούν την επερχόμενη έκθεση δεν παύετε να τους υπενθυμίζετε ότι θα είστε εκεί.

 Να θυμάστε ότι ο οργανωτής είναι αυτός που θα φέρει τον κόσμο στην έκθεση, αλλά εσείς είστε εκείνοι που θα τους κάνετε να επισκεφθούν το περίπτερό σας. Όμως, από τη στιγμή που ξεκινάει η έκθεση, δεν είναι πλέον στο χέρι σας να φέρετε τον κόσμο μέσα στο περίπτερo. Θα πρέπει να έχετε από πριν προετοιμάσει το έδαφος.

Έχει μεγάλη σημασία, οι επισκέπτες να γνωρίζουν γιατί συμμετέχετε στην έκθεση, που θα βρίσκεται το περίπτερό σας, καθώς επίσης ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να σας επισκεφθούν.

Μην αφήσετε τίποτα στην τύχη του και επικοινωνήστε δυναμικά τη συμμετοχή σας:

  • Ενημερώστε το website σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
  • Προβάλλετε τη συμμετοχή σας μέσω των social media.
  • Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με πελάτες, υπάρχοντες και δυνητικούς, για ενημέρωση ή/και προγραμματισμό ραντεβού στην έκθεση.
  • Στείλτε ονομαστικές προσκλήσεις με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (ποιός, πότε, που, κλπ.), μέσω ΕΛΤΑ.
  • Στείλτε ενημερωτικά emails.

 

“Να μην ξεχάσετε… να κάνετε όλα τα παραπάνω” !!

2017-09-08T16:40:08+00:00 Σεπτέμβριος 1st, 2017|Categories: Blog, Latest Articles|